מוצרי קידום מכירות הם הרבה יותר ממתנות נחמדות. הם כלי שיווקי רב עוצמה שיכול לעזור לכם להשיג מגוון מטרות, כמו
בעולם מודרני שבו המודעות הסביבתית נמצאת במרכז הבמה, חשוב יותר מתמיד שעסקים ייקחו אחריות על השפעתם על הסביבה. בחירה במוצרי
מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווקי רב עוצמה, אך כדי להפיק מהם את המרב, חשוב להשתמש בהם בצורה אסטרטגית. במאמר
מוצרי קידום מכירות הם דרך מצוינת לחזק את המותג שלכם, ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים ולהגביר את המודעות לעסק. אבל
ראשית נחשוב על הצד המקבל – סוג המתנה האם המתנה תגרום להעיר את תשומת ליבו לכוונה שניתנה תרגש אותו .?
ישנם חברות ארגונים שבוחרים לתת "מתנת תרומה לקהילה" כלומר מתנה שנארזת, או מיוצרת על ידי אוכלוסיות מוחלשות, ובכך נותן
מיתוג לוגו הוא סימן ההיכר של העסק. מטרתו להציג את הערכים שלו, לבדל אותו מהמתחרים, ולעורר תחושת נאמנות בקרב קהל