ראשית נחשוב על הצד המקבל –
סוג המתנה
האם המתנה תגרום להעיר את תשומת ליבו לכוונה שניתנה
תרגש אותו .?
תגרום לו להיות מודע או אוהד את המותג
או סתם תגרום לו כיף ונחת מהמקבל
בהתאם לאופי האירוע ,
למשל:
לקוח המבקש לחשוף לוגו או מותג חדש
יבחר מוצרים שהמיתוג נראה לעין על המוצר ,
כמו תיקים .מטריות , חולצות כובעים ,שמשיות ועוד -מוצרים שיתנו תשומת לב מחוץ למשרד/בית הלקוח ,
המיתוג לוגו או מותג חדש -יהיה גדול ונוכח על המתנה ויגרום מעבר ללקוח לחשיפה לקהל הרחב (של מוצר חדש או לוגו )
מתנה לימי הולדת – יהיה מוצר אישי ,שירגש את העובד
והמיתוג הוא לא העיקר אלא המתנה ועוד…
תקציב
בחירת המוצר /המתנה לקבל ייעוץ בהתאם למסגרת התקציב ולא לחרוג ממנו ,
חיסכון
ניתן לבצע הזמנת גאדג'טים /גימקים ועוד .. ע"י יבוא אישי
ולמתג בחו"ל בעליות זולות יותר במידה וזה ניתן בזמנים המבוקשים !
הזמנת יבוא תסייע לצמצם עליות , לבנות מוצר בצבעים מבוקשים ובתקציב הלקוח