מיתוג לוגו הוא סימן ההיכר של העסק. מטרתו להציג את הערכים שלו,
לבדל אותו מהמתחרים, ולעורר תחושת נאמנות בקרב קהל היעד.
אז איך מעצבים לוגו מנצח?
פני שנדבר על עיצוב לוגו, חשוב להבין מהו לוגו ?
לוגו זהו סמל גרפי המורכב מתמונות או וטקסט או שניהם יחד המסמל את העסק
הלוגו הוא למעשה הרושם הראשוני שיש לנו על המותג – הוא מאפשר לזהות את המותג בתוך שניות, ומבדל אותו מהמתחרים שלו.
לוגו טוב מצליח להעביר את המהות של העסק, את מה שהוא מציע ואת הערכים שלו.
התפקיד שלו הוא לעורר אמון, הזדהות ותחושת נאמנות בקרב קהל היעד, ומצליח לשדר מסר גם עבור מי שלא מכיר את המותג.
עיצוב לוגו מיועד לעסקים חדשים.
וותיקים שמעוניינים במיתוג מחדש ובריענון של התדמית שלהם,
חשבתם פעם מה הצבע של הלוגו שתעצבו לארגון שלכם?
שימוש נכון במשמעות צבעים היא המפתח במיתוג מדויק וביצירת נראות ויזואלית מושכת ומוכרת.
הצבע ממלא תפקיד חשוב באופן שבו מותג נתפס בעניי הלקוח. בין אם זה ארגון פיננסי/חברות לציוד רפואי /עמותה ו..
שמנסה לחזק את האמון מול הלקוחות – חשוב ללמוד את משמעות הצבעים כדי לסייע לך למשוך ולהתחבר ללקוחות האידאלים של העסק שלך.
ישנו תחום שלם שנקרא פסיכולוגיית הצבעים שכל מטרתו לחקור את השפעות הצבעים על אנשים ומשתמשים.